COMMISSIE VAN BEHEER GEESTEREN.
Het bestuur van een locatie schept in samenwerking met het bestuur van de H. Pancratius parochie de voorwaarden om de pastorale en zakelijke activiteiten die nodig zijn in een locatie mogelijk te maken. De taken van de locatieraad zijn:
- Financieel beheer: in die hoedanigheid is ze onder andere belast met het verwerven van geldelijke bijdragen, het heffen van tarieven voor diensten, het houden van toezicht op alle financiële verplichtingen.
- Beheer en het onderhoud van alle locatie bezittingen: zoals het kerkgebouw, de pastorie, het kerkhof en andere eigendommen.
- Aansturing van de werkgroepen binnen de locatie.
Naast de algemene taken van de voorzitter en de secretaris, hebben de afzonderlijke leden van de locatieraad deeltaken op het gebied van financiën (budgethouder), beheer en onderhoud, diaconie, liturgie, catechese en gemeenschapsopbouw.
De commissie van beheer bestaat momenteel uit de volgende personen:
Naam en adressen van bestuursleden
Naam/adres en functie Werkveld
Hr. G. Olimulder Voorzitter
Zouavenstraat 14 Algemene zaken
7678 AA Geesteren
gpolimulder@gmail.com
Tel. 06-51612860
0546-631914
Mw. M. Oude Voshaar Communicatie
Witteveensweg 24a Secretaris
7678 RG Geesteren
info.geesteren@hpancratius.nl
Hr. H. Hemmer Budgethouder
Mensinkkamp 33
7678 BD Geesteren
bugethouder.geesteren@hpancratius.nl
Hr. R. Haarhuis Gebouwenbeheer
Witteweg 13a Onderhoud
7679 VT Langeveen
rickhaarhuis@hotmail.com
Mw. A. Groothuis Pastoraatsgroep Liturgie
Haarbrinksweg 19
7678 RS Geesteren
agnesgroothuis@gmail.com
Mw. S. Hilberink Pastoraatsgroep Diaconie
Brummelhuisstraat 9
7678 BX Geesteren
renesimonehilberink@outlook.com
Pastoraatsgroep Catechese is bereikbaar via secretaris:
info.geesteren@hpancratius.nl