
COMMISSIE VAN BEHEER GEESTEREN.
Het bestuur van een locatie schept in samenwerking met het bestuur van de H.Pancratius parochie de voorwaarden om de pastorale en zakelijke activiteiten die nodig zijn in een locatie mogelijk te maken. De taken van de locatieraad zijn:
- Financieel beheer: in die hoedanigheid is ze onder andere belast met het verwerven van geldelijke bijdragen, het heffen van tarieven voor diensten, het houden van toezicht op alle financiële verplichtingen.
- Beheer en het onderhoud van alle locatie bezittingen: zoals het kerkgebouw, de pastorie, het kerkhof en andere eigendommen.
- Aansturing van de werkgroepen binnen de locatie.
Naast de algemene taken van de voorzitter en de secretaris, hebben de afzonderlijke leden van de locatieraad deeltaken op het gebied van financiën (de penningmeester), beheer en onderhoud, diaconie, liturgie, catechese en gemeenschapsopbouw.
De beheerscommissie bestaat momenteel uit de volgende personen:
Naam en adressen van bestuursleden
Naam/adres en functie Werkveld
Hr. G. Olimulder Voorzitter
Zouavenstraat 14 Algemene zaken
7678 AA Geesteren
gpolimulder@gmail.com
Mw. C. Masselink Communicatie
De Boschsnieder 17 Secretaris
7678 DG Geesteren
masselinkcilia@gmail.com
Mw. J. Kokhuis-Kuipers Diaconie
Delenweg 7-a
7678 TE Geesteren
jbmkokhuis@outlook.com
Hr. R. Bekhuis Gebouwenbeheer
De Hof 3 onderhoud
7678 DK Geesteren
rinie.lidwienbekhuis@outlook.com
Mw. A. Groothuis Liturgie
Haarbrinksweg 19
7678 RS Geesteren
Mw. C. Kemna Catechese
Boschsnieder 13
7678 DG Geesteren
cheryl_kemna@hotmail.com
Verantwoording
De locatieraad legt jaarlijks verantwoording af voor het door haar gevoerde beleid aan het parochiebestuur en de parochianen.
Vergaderingen
De locatieraad vergadert elke derde woensdag van de maand, met uitzondering van de vakantieperiode.